Amper 2019

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Únor 6 13:45:02 CET 2019

Já mám navigaci, která má TMC i je ještě napojená na mobil a zná zácpy, umí objížďky. Ale i tak to stojí za prd, protože když objede polovinu dálnice, je to pomalé.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Wednesday, February 6, 2019 1:41 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Amper 2019

V noci nejezdím, ale mám navigaci v autě (TMC), Waze v telefonu, ráno kouknu na Google mapy, čtu si tabule... A hlavně: Kdo umí tak umí...¨:-))

Jo, když jsme bydleli na Proseku a jezdil jsem do Papoucha v Hostivaři, tak to byl větší oříšek než nějaká D1...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com<mailto:pavel.poucha na papouch.com>
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba