chybny cas na DCF hodinach

peter.tesar na centrum.sk peter.tesar na centrum.sk
Středa Únor 6 13:25:01 CET 2019

Dobry den,
 mam tu taku lacnu meteostanicu z Lidlu, ktora ma DCF cas. Nastavuje sa pomerne spolahlivo, prakticky kazdy den tam svieti ikona, ze sa za uplynulu noc zosynchronizovali.
 Bezi mi to tu asi rok a za ten cas som si uz minimalne dva krat v podstate nahodou vsimol, ze ukazuju zle cas. Vzdy to bol rozdiel malo par minut, ale bol tam. Do druheho dna sa to potom zrovnalo.
 Vzdy som si myslel, ze DCF hodiny sa nemozu zle nastavit. Bud prijmu kod a nastavia sa dobre, ale ho neprijmu cely a potom sa nezosynchronizuju. Nejake kontrolne sucty, ktore nedovolia zlu interpretaciu. Zjavne je to inak.
 Viem ze su tu odbornici na DCF, moze mi to prosim niekto trochu objasnit?
 Dakujem.
 Peter Tesar