Amper 2019

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Středa Únor 6 11:26:53 CET 2019

Ahoj Petře,

Na Invex jsem si vzpomněl také ;-) také jsem tam jezdíval a byl to skutečně masakr.

Myslím, že to ani nešlo za 1 den projít tak, aby to byl člověk schopný vstřebat. A že bylo na co koukat…

RK

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradník
Sent: Wednesday, February 6, 2019 11:10 AM
To: HW-news
Subject: RE: Amper 2019

Cože? Já myslel, že to nádraží přesouvají a oni tam těží zlato? No to jsou věci 😊

Mimochodem, já ještě pamatuji ty Invexy. To byl tehdy šrumec, brněnské výstaviště narvané vystavovateli i návštěvníky, parkovalo se po celém Brně. Za jeden den jsem to celé ani neprošel.

Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail: clexpert na clexpert.cz

mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000

Petr Zahradník, Computer Laboratory

Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem