Amper 2019

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Únor 6 10:19:41 CET 2019

tak ja jezdim posledni 4 roky pravidelne 1x rocne moravu mikulov.
2x jsem se nechal ukecat na cestu zpatky po D1. Pokazde na startu waze,
goole, kamery. poprve jeste u brna hlasili 5min zdrzeni, tak jsem najel
a 1h jsem sjizdel na bites, abych mohl jet okolo. dalsi rok jsme trefili
presne 2 nehody, tukance x kastanu za sebou bez bezpecne vzdalenosti v
zuzeni, ale byli jsem tak 20_ty auto, takze do 10min jsme projeli. kdyby
jsme jeli o 20min pozdeji, bylo by to zase v ... .
takze za me je D1 hodne spatna loterie :-)
mozna jen o prazdninach, a to jsme nejeli ve spicce ?
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín