Re: Dálkové ovládání vstupních dveří

Středa Únor 6 08:35:17 CET 2019

...skříňka, kterou odemkneš telefonem, vyndáš si z ní klíče a vegetíš s
klíčema. Pak vrátíš klíče do skříňky, zavřeš a tím končí tvůj pobyt...
Napadá mne, co když si někdo nechá udělat duplikát klíče a ten si nechá.
Sice existují různé bezpečnostní karty bez kterých by zámečník neměl
duplikát klíče udělat, ale...
Onehdy jsem vyklízel byt po tchánovi a předával ho technikovi z bytového
odboru. Říkal jsem mu, že mu dávám všechny klíče co jsem o nich věděl, ale
že nemohu zaručit, kolika lidem tchán půjčoval klíče, aby mu v bytě zalévali
kytky, jestli třeba nebude do dveří dávat nějakou úřední FAB vložku, aby do
bytu nemohl být přístup dokud se tam nenastěhuje nový nájemník, ale prý to
oni neřeší.