Amper 2019

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Únor 5 23:40:53 CET 2019

Ahoj,

loni jsem byl na Ampéru poprvé od té doby, kdy výstavu přestěhovali z Prahy do Brna. Místo 3 hodin jsem se tam drkotal 4,5 hodiny. A zpátky stejnou dobu. Ano, přes D1 a i mimo D1 díky všem těm opravám a zácpám. To je hrozná cesta. Tehdy jsem se zařekl, že pokud ještě někdy pojedu do Brna, snad použiju vlak, kterým jsem nejel asi čtvrt století.

Ale tak si říkám, jestli to má vůbec cenu. Minulý rok jsem tam strávil asi 3 hodiny (a 9 hodin cestoval). Hlavně jsem tam pokecal s vystavujícími kamarády tady z konference. Jak jste na tom vy? Pojedete? Očekáváte tam něco zajímavého? Povídejte...

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem