Pajka PbSn

jurp jurp na volny.cz
Úterý Únor 5 13:26:22 CET 2019

Z vlastni zkusenosti jen pripomenu jeste nutnost si tu pajku radeji vyzkouset v
malem
mnozstvi kvuli typu a mnozstvi tavidla.
Ja si kdysi vzal civku prave z Pribrami, a proste se mi s ni spatne pajelo.
Tavidla malo, cin se spatne rozleval, a i tak se nejak jinak (hure) chovala ve
srovnani
s "cinskou" (nebo odkud je), kterou beru z GMka.
Trvalo nekolik let, nez jsem se te pribramske zbavil na nejakych nenarocnych
blbostech.
A od te doby mam nejaky psychicky blok na Pribram.

JURP