Re: Odchádzajúca pračka - prosím skúste poradiť 2

Pondělí Únor 4 19:21:52 CET 2019

Ono nejen že za chvíli odejde něco jiného, ale pak dost brzo odejde to
vyměněné ložisko. Měnil jsem ho takhle dvakrát ještě u staré skákavé
Tatramatky. Na hřideli je sice zdánlivě jen vyleštěné místo, ale je to
obroušené (zejména když skrz staré ložisko tekla voda s práškama) a nové
ložisko pak má vůli, gufero brzy přestane těsnit.  Při té druhé výměně
už bylo na hřídeli pouhým okem viditelné vydřené místo. Jak se do
ložiska dostane voda s práškem, odchází to pak hodně rychle.
Anděl