STM32F3 rychlost DMA

Pondělí Únor 4 18:29:34 CET 2019

Tak uz jsem zjistil, proc to na minule verzi HW fungovalo - byly
nestastne rozvrzeny kanaly, ADC2 prevadel 4 vstupy a ADC1,3,4 jen po
jednom, 4x ten samy. Takze ADC2 to stihal protoze ma druhou nejvyssi
prioritu a ADC 3,4 to stihly jen obcas ale nemelo se v kruhovem bufferu
co pomichat...
Takze vysvetleno, spokojenost, zase o neco chytrejsi. Doposud jsem si
predstavoval, ze to bude trvat tak max. 4 cykly s jistym paralelismem.
Zbyva to nejak zoptimalizovat, rychlost je docela dulezita. Jina cesta
nez sloucit dvojice ADC a delat 32b přenosy mne nenapada, horsi je, ze
ani to asi nebude s prijatelnou rezervou a asi nejlepsi bude zvetsit cas
S/H na tech 17.5 cyklu, to uz by melo stacit pro 2 prenosy kdyz to stiha
ted 4, navic osetrit pripadne preteceni.