Odchádzajúca pračka - prosím skúste poradiť 2

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Únor 4 17:44:09 CET 2019

Zdravím,
v našem případě ta nová opravdu pere lépe. Vtip bude dost v tom
přímém náhonu. Stříďák si s bubnem pohazuje všelijak. Jinak při drobném
prádle, jinak při zvolených velkých kusech. Třeba rychlá půlotočka, aby
prádlo vyjelo nahoru, pak pauza, aby samotíží plesklo dolů, nebo různé
pohupování, jako když máchám hadr rukou .... Stará uměla jen zatočit a
počkat. Znovu zatočit ....
Blbůstka, jako možnost přes NFC nahrát vlastní program, se už taky
hodila, ačkoli jsem nad tím nejdřív kroutil hlavou.
Nojo, za deset let si už to prádlo možná i vytahá ...

Zeman