Re: Odchádzajúca pračka - prosím skúste poradiť 2

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Únor 4 17:14:15 CET 2019

Pokud je pračka stará, tak nemusí být špatné jen ložisko. Ani nevíte a
jen špatně perete. Až si koupíte novou, tak to třeba poznáte. My jsme po
cca 8 letech provozu vyměnili i bez poruchy. Manželka poté řekla, že ta
nová lépe pere a já jsem se podíval, že byla opotřebená řemenice, dřív
by nás to ani nenapadlo. Takže bych neřešil starou pračku ...

Jirka