RE: Odchádzajúca pračka - prosím skúste poradiť 2

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Únor 4 16:43:07 CET 2019

Riesil som podobne problemy (lozisko, bubon) az nato ze pracka mala 10 rokov
Na vymenu boli zrele uz aj tlmice sumarum 160 eur za opravu samodomo
Tak sme kupili novu "luxusnu" za 350, co bolo spravne rozhodnutie vzhladom na ceny
nahradnych dielov. U 8 rocnej pracky by som to tiez uz neriesil.
A naco menit iba lozisko ked vam to nove znicia opotrebovane tlmice?
Tym som chcel povedat len tolko, ze je potrebne zhodnotit celkovy stav pracky
a potom sa rozhodnut ci ist do opravy alebo nie. Samozrejme ak financie rozhoduju
asi by som to skusil minimalisticky samodomo opravit. Nie je potrebne ziadne specialne naradie

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Josef Zeman
Sent: Monday, February 04, 2019 4:23 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Odchádzajúca pračka - prosím skúste poradiť 2

Zdravím,

podle zvuku odhaduji vymlácené ložisko. Nedávno jsem likvidoval pračku ze stejného důvodu. Bylo to AEG a zvuk prakticky stejný. Když jsem zjistil cenu ložiska a gufera, které při výměně obvykle nepřežije a musí se vyměnit také, tak jsem dál nehloubal a koupil novou pračku. Pro změnu LG. Stříďákem přímo hnaný buben a tím pádem všemožné prostocviky s prádlem, které s klasickým motorem s řemenovým převodem nejdou. Za těch cca 9000 nový stroj. Tam bych za 2000 vyměnil ložisko a za chvíli by odešlo něco dalšího. Cena s prací servisáka je už úplně mimo mísu.
Odstavovat to může ochrana motoru, která nevezme nadproud, když si škrtne ložisko nebo čidlo ohledně nevyvážení bubnu.

Zeman