Odchádzajúca pračka - prosím skúste poradiť

Róbert Šuška suska.roobert na gmail.com
Pondělí Únor 4 11:35:38 CET 2019

Dobrý deň,
už 8 rokov perieme v pračke AEG Lavamat 47030 a túto sobotu sa z ničoho nič
počas prania vypla. Zhasol display a bolo ticho. Vytiahol som pračku
z elektriky, lebo nemá mechanický vypínač, programátor som prepol do polohy
0(ináč sa nechcela znovu "rozsvietiť"), zastrčil som šnúru do zásuvky,
nastavil som pôvodný program a po stlačení tlačidla štart sa pračka rozbehla
a pokračovala tam kde skončila. Do konca pracieho cyklu toto spravila ešte
raz. Pračka vydáva dosť divné zvuky ktoré som nahral na video, kto chce si
ho môže stiahnuť a vypočuť... napadá niekoho, ako jej pomôcť, predtým ako ju
vyhodím a kúpim novú?
Má pračka nejaké ochrany? Napr. proti preťaženiu, alebo až je nejako
poškodená špirála čo ohrieva vodu... poškodené čerpadlo na výpust vody.....
že by z toho niečo vypínalo tú práčku...? V byte na prívode mám prúdovú
ochranu a nové rozvody elektriny. Fíčko zatiaľ nevypadlo, že by tam bol
skrat, alebo že by to prebíjalo...

Pračka v akcii:
https://uloz.to/!CeR21LPhpTrP/pracka-mp4

Budem vďačný za každú radu.