Re: Dálkové ovládání vstupních dveří

soteza soteza na soteza.cz
Pondělí Únor 4 08:49:02 CET 2019

To zajisté nevylučuje, ale tazatel má požadavek aby to bylo pokud možno
automatické. To znamená zadat si do paměti x telefonních čísel a termínů
dopředu a ať si to žije trochu vlastním životem. Sám Davida používám u
sebe i u zákazníků. Jen je Na tohle trošku "hloupý". Ale ano, na
otevření prozvoněním stačí.

Zaplik