maska (Re: Plosnaky na 3D tiskarne?)

Pondělí Únor 4 08:15:44 CET 2019

Masku jsem delal na CO2 laseru z pruhledne folie. Nejdriv ze slajdu pro Meotar, ale
ta bylo moc tenka, tak jsem pak zkusil desky pro krouzkovou vazbu, a ty se osvedcily
presne. Pro nekolik pouziti vubec nevadilo, ze neni kovova, naopak se s tim lip
zachazelo, protoze diky pruhlednosti bylo dobre videt jeji usazeni na tistaku - pro
tistaky delane fotocestou bylo potreba udelat kompromis v usazeni, protoze zadna
tiskarna, kde jsem tiskl predlohu pro osviceni, nebyla uplne presna, takze presna
maska z laseru na tom nepresnem tistaku vzdycky nekde o zdibec nesedela (tistaky
vyrobene gravirovanim byly presne a sedelo to vytecne).

Export masky z Eagle pres PostScript do grafickeho editoru, kde se vymazala vypln
objektu (vsech padu), aby se rezaly jen obrysy a tedy vektorove. Nanaseni pasty
prepazkou z Mars skrinky, osvedcila se lip nez kreditka, protoze je mensi a neohyba
se :-)

Treba se tahle zkusenost nekomu muze hodit...

D.O.