Plosnaky na 3D tiskarne?

Pondělí Únor 4 05:44:20 CET 2019

Koncem roku jsem delal tady https://jlcpcb.com/ a super, jen je dilema,
jestli zaplatit dopravu a mit to rychle nebo to mit za cca $7 komplet
ale za mesic ;-)
Maji taky hezky vizualizer, po nahrani gerber souboru to desku
vymodeluje a zobrazi, navic je tam nejaky protokol z analyzy a kontroly,
hned ma clovek lepsi pocit ze to jeho souborum rozumi.
Daval jsem to sem do nejakeho vlakna i s fotkou.