Eagle DRC

Neděle Únor 3 23:44:51 CET 2019

Jak prepocitany?

ERC hlasi par nepodstanych warningu (xxx has no value), DRC jsem smazal vsechny
chyby a dal znovu check. Jeste tam byla rozlita med, tu jsem na top i bottom
stranach zahodil a znovy rozlil (jak se to jmenuje cesky nevim - ripup a ratsnest) a
pak dal znovu DRC a porad stejny. A taky mi to hlasi clearance i u obycejnych
sikmych car. Tam musi byt nekde nejake divne nastaveni, jenze nevim kde. Prosel jsem
vsechna nastaveni v DRC zalozku po zalozce, porovnal s jinou deskou, oboje stejne a
na te druhe desce (delal jsem ji sam na tehle instalaci, zatimco ta spatna prisla
odjinud) to tyhle chyby nehlasi. Jako asi bych to mohl namalovat od nuly, ale rad
bych prisel na to, v cem je to jinak.

D.O.