Eagle DRC

Neděle Únor 3 17:30:03 CET 2019

Přátelé,

poradil byste mi někdo, jak opravit tohle? Eagle mi v DRC vyčítá Clearance, když
vedu mezi pinama běžného headru spoj, viz obrázek. Spoj je 16 mil, v DRC mám všechny
clearance nastavené na 6 mil a podle oka tam je mezera skoro stejně velká, rozhodně
větší než 6. Konektor je standardní 2xněco z pinhead.lbr a má pady s průměrem auto a
dírou 40 mil. Když jsem spoj zmenšil na 6 mil (ten vpravo), stejně to řve, ba
dokonce mi to na ten spoj přidalo chybu Width, i když v DRC je v Sizes nastavená
položka Minimum Width 6 mil stejně jako spoj.
Můj Eagle je verze 7.7.0, desku jsem dostal od kolegy k vyrobení, takže je dost
možné, že má jinou verzi Eaglu, knihoven a jiné nastavení než já, ale stejně mi to
nejde na rozum.

D.O.