Plosnaky na 3D tiskarne?

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Neděle Únor 3 17:08:14 CET 2019

A máte někdo doma nějakou frézku na frézování DPS? Nezkoušeli jste něco
takového nabastlit třeba na Rebela? Petře? Uvažuji o něčem takovém protože
přesně jak píše RV tak občas člověk má den volna a chce to mít odpoledne
hotové ...

Přijde mi to zajímavější při prototypování než se trápit s leptáním
vytáhnout z toho rovnou hotovou vyvrtanou desku.

Tady je pěkný přehled (odkazy pod článkem):

http://robodoupe.cz/2018/cncwegstr/

Honza Půhoný