Materialy pro 3D Re: Creality cmagnet funguje pro ABS

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 3 12:51:19 CET 2019

Priznam se, ze nevim...zatim jsem si vsechno navrhoval tak, aby se to
bud sesroubovalo, secvaklo apod.

Nicmene mam tu nejakej kousek desticky 2mm z pruhledneho PETG co jsem
nakonec nepouzil tak jsem to rozstrihnul a zkusil slepit
Mamutem...nejprve dve hladke strany (z podlozky) a pak druhej spoj z te
vrchni ...tak uvidime jak to bude drzet.

RV