Creality cmagnet funguje pro ABS

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Únor 3 10:33:25 CET 2019

No prvni vrstvu tisknu zatim vzdy 0.2mm (az pripojim BL-touch tak uvidim
kam mne to pripadne pusti)
Zatim mam jen PLA. Podlozka na 60 za 2m, extruer na 200 taky 2m.
Prilezitostne (kdyz chci koukat na prvni vrstvu, tak si dam extruder na 80
a zapnu normalni cyklus, tim se to cca o minutu zkrati (spolecny ohrev
podlozky a extruderu)
Az bude cas (a koupim a poexperimentim s ABS), tak poreferuji.
Marek