Creality cmagnet funguje pro ABS

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Únor 2 21:06:38 CET 2019

A proč nemáte to jejich černé sklo? Na tom drží PLA i ABS bez lepidla a
sundat to jde doslova fouknutím, už při 50 to na tom vůbec nedrží, žádné
odlamování kladivem, prostě se to jenom vezme. Podle popisu jsem myslel, že
je na tom šmirgl, ale je to tečkované jako netkaná textilie ale bez
viditelných vláken. Dokonce to přežije u nějaké otisky prstů na podložce bez
odlepování při tisku. To jsem koukal, kam svět v číně dospěl.

Mám ještě lepidla dost a s magickým postupem mě vrstva vydrží pár měsíců,
než konečně degraduje tak že je lepší ji umýt, takže za těch pár let už bude
to sklo za cenu jednoho lepidla, pak se vyplatí.

----- Původní zpráva -----
Od: Marek Sembol

Vim, ze je tu nejkolik uzivatelu Ender 3/3 Pro s cmagnet (pripadne pouzivate
cmagnet v jene tiskarne: https://tinyurl.com/y95aqjvt )
Zde: https://www.youtube.com/watch?v=XRwaE0R9CVg&t=4s manik testoval, ze v
pohode prezije a funguje i s ABS (100 st).
Ja ji zatim k plne spokojenosti pouzival jen s PLA (60 st), tak nejak jsem
byl presvedcen (cetl jsem), ze nejde jit pres 80 st. Ale vidim, ze klidne
mohu zkusit i ABS. Treba se ta info bude hodit jeste nekomu:)