Plosnaky na 3D tiskarne?

Sobota Únor 2 10:04:34 CET 2019

3D tiskárnu zatím nemám.
Zkoušel jsem kreslit tišťák na cuprextit permanentním fixem na Colorgrafu.
Když nebylo po ruce nic lepšího, šlo to taky. Podařilo se mi nakreslit i
dvouvrstvý. Pak jsem ten Colorgraf předal kolegovi a ten ty tišťáky na něm
kreslil taky.

http://www.simandl.cz/stranky/elektro/colorgraf/colorgraf.htm

(nevím, zda tahle stránka je ještě nějak udržovaná, ten výkres na držák fixu
je ode mne, spáchal jsem ho asi před dvaceti lety)

---------- Původní e-mail ----------
Od: Admin HWnews <hwnews na cncnet.info>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 1. 2. 2019 9:28:36
Předmět: Plosnaky na 3D tiskarne?
"Zdravim,

pojal jsem takovou silenou myslenku zda by neslo na mene narocne
plosnaky pouzit tisk 3D tiskarnou...tedy ze bych primo vycistenej
cuprextit potiskl cestickama plastu. Jen resim co by to melo byt za
plast...tedy ktery plast ma suverene nejlepsi prilnavost, aby to
vydrzelo tu chvili behem leptani na te medi. ;-)

RV
"