Plosnaky na 3D tiskarne?

quattrohaje na haje.cz quattrohaje na haje.cz
Pátek Únor 1 14:18:01 CET 2019

Mám to připojeno na dva výstupy z RAMPS D42 a D44 . To vede na modul relátek
z číny (2x 5V opto relé). Jedno relé jsem kuchnul a nechal místo něj jen
optočlen.
První relé mi slouží k zapínaní / vypínaní napájení laseru , druhé relé(tedy
optočlen) slouží k PWM modulaci pro laser.

Jinak ovládání pomocí příkazů M03 / M04 / M05

Do fotek v odkazu na galerii v předchozích emailech , jsem přidal pár fotek
z pokusů , abych případně usnadnil prošlápnuté cesty (např. frézování DPS,
samolepka s laserem, vrtání DPS , rychlosti atd... )

Ještě tam tlačím dvě videa ...

V.Loula
---------- Původní e-mail ----------