Plosnaky na 3D tiskarne?

quattrohaje na haje.cz quattrohaje na haje.cz
Pátek Únor 1 13:58:52 CET 2019

Dobrý den,
samolepkami jsem také prošel .... nefungují :)  Defakto jsem zkoušel od
kreslení rukou, plotrem, přenosem teplem, fotolakem až k laseru a ten se mi
zdá nejlepší (nejméně práce :) a nejlepší výsledky)

Používám k tomu klasickou 3D tiskárnu doma sesmolenou (pohon NEMA17 + ramps
1.4) na firmware marlin . Nemám tam žádné převody atd.. a tisk je
vyhovující.

Má to ale i své proti :

- odpařovaná barva není asi ideální k dýchání (takže větrat, ale to je i u 3
d tisku)

- je to pomalejší, musí se vychytat rychlost kreslení a výkon laseru.
Používám teď posun F300 (optimální) . Led mám podle číňana 15W, používám PWM
na 200 z 255 (když bylo na 255 tak ta barva spálená šla hůře dolu).

Dá se stím i modelařit. Např. 7mm balza není problém řezat, případně s více
přejezdy i 1mm topolová překližka...

V.Loula

---------- Původní e-mail ----------