Plosnaky na 3D tiskarne?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Únor 1 11:59:21 CET 2019

Už se tu taky o tom diskutovalo, ale tehdy jsem ještě neměl osvitku s LED
páskem, tak nebyla představa, jak dlouho by to trvalo.

Když při klasickém osvitu používám 30 W LED pásků asi půl minuty na celou
plochu, tak to je taky 1 W po 15 minut a když bude pokryto jen 10 %, jsme na
1,5 minuty. Realita bude spíš 50 %, ale s desetinovou velikostí desky, takže
jsme pod minutou.

Stačí jen konvertit gerber do gcode a vedle extruderu uchytit to ukazovátko
z Ali. Teď jen poznat, které má opravdu nějaké ty watty:-)
Máte někdo nějaké vyzkoušené?

PH

-----Původní zpráva-----
From: Josef Zeman
tak trochu zpět na stromy. Jako průmyslováci jsme první plošňáky
kreslili trubičkovým perem leptuvzdorným lakem. Tohle je to samé, jen
robotizované. Pro některé speciální případy by to bylo schůdné řešení.
Jen vytvořit gcode, který bude honit pero po plošňáku. Ale v době,
kdy pošlu podklady do Číny a za cenu jednoho kusu, vyrobeného u nás,
jich přijde deset v použitelné kvalitě, mi to přijde spíš jako
technická zajímavost.
A co dělat osvit světlocitlivé vrstvy laserem na místě extruderu a pak
pokračovat, jak je zvykem? Taky šílenost, ale srovnatelná s malováním.
Jo, kdyby laser spékal práškovou měď do vodivých spojů ... 3d tiskárny,
které tisknou kov, už jsou, ale je to jiná liga.