Plosnaky na 3D tiskarne?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Únor 1 11:56:09 CET 2019

A prijde vam to za jak dlouho? ;-)

Priznam se, ze moc nechapu o co komu jde...ja to nikomu necpu, at si
kazdej dela tak jak mu to vyhovuje, ale me kdyz vyjde volnej den a chci
si neco zkusit tak mi nejaka Cina moc nepomuze. Dalsi vec je, ze
vetsinou potrebuji do finalni verze tak 1-2 pracovni verze - ty upravy
jsem takhle doma schopnej udelat behem par dni a nejsem na nikoho
odkazanej cekat.

Mimochodem brzo se to prodrazi az skonci vyjimka na zasilky nepatrne
hodnoty...

Ja jsem ted zustal neplanovane dva dni doma a tak se tu
nudim...respektive bych si hral s experimentama, ktere mozna ani nebudou
nikdy realizovane..jen si chci neco zkusit a jelikoz jsem presel komplet
na smd tak se to dost blbe bastli jen tak v lufte.

To co tady posilal quattro by pro me byla naprosto vyhovujici kvalita na
vetsinu veci a jak jsem koukal tak 2.5W laser se da poridit do 1000Kc.

RV