Plosnaky na 3D tiskarne?

quattrohaje na haje.cz quattrohaje na haje.cz
Pátek Únor 1 10:44:58 CET 2019

Dobrý den,
DPS dělám pomocí laseru na 3D tiskárně, na domácí použití prototypů mi to
dostačuje.

Zde jsou nějaké fotky

https://photos.app.goo.gl/NW8SG68CfVYWBxDB6

V.Loula

---------- Původní e-mail ----------
Od: Admin HWnews <hwnews na cncnet.info>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 1. 2. 2019 10:29:44
Předmět: Re: Plosnaky na 3D tiskarne?
"Tak to ze se neco nedela neznamena ze to nejde...timhle pristupem bysme
jeste porad sedeli v v jeskynich. ;-)

Co se tyka nerovinnosti tak si myslim, ze to prave vubec problem
neni..vyska 1.vrstvy, kterou obvykle tisknu je 0.25mm do toho se schova
ledacos.

Jen abysme si rozumeli..nechci tim delat plosnaky s cestama 0.2mm, ale
dost casto potrebuji udelat treba plosnak pro nejaky tlacitka,
usmernovac apod. kde nehraje roli, ze je sirka cesty 1 nebo 1.2mm jak se
zrovna filament rozmaznul.

RV