Plosnaky na 3D tiskarne?

Dalibor Smolik doma na cassonic.eu
Pátek Únor 1 10:08:51 CET 2019

Ak by to bola schodna cesta, uz by sa to davno robilo, jednak je problem
nerovinnost cuprextitu (aj 0.1mm je v priapde 3D tlaciarne vela) a
neviem o ziadnom tlacovom materiali, ktory by drzal dost dobre na to,
aby to odolalo leptaniu. Mozno este tak tavne lepidlo, ale to sa zas
nepredava ako filament.

Urcite by som touto cestou nesiel. To uz by bolo jednoduchsie pribastlit
k hlave fixu a nakreslit to ako plotrom.

Dalibor