Plosnaky na 3D tiskarne?

Pátek Únor 1 10:02:45 CET 2019

Tak trochu mi to připomíná moje pokusy před 30 lety, kdy jsem na plotru
kreslil tišťáky červenou kreslící kapalinou. To, co už bylo nakreslené,
se nesmělo znova přejet, protože se barva oškrábala a zanášela pero.
Tlusté čáry složené z více tenkých na sebe nenavazovaly a byly děravé.
Pak jsem zkoušel dát do plotru film a místo pera žárovičku s 0,3 mm
clonkou. Trvalo to neskutečně dlouho a občas to skončilo tím, že film
upadnul ze samolepek, kterými držel na papíru.
Ale třeba se vám to povede dořešit tak, aby to fungovalo.
Anděl