SW: Kodi

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Prosinec 30 15:20:31 CET 2019

Nevím jestli si rozumíme, já mám tu čínskou krabičku s Libreelec / Kodi
připojenou k projektoru a komunikace přes DLNA probíhá pak mezi čínskou
krabičkou a NASem.

Zkrátka obsah pouštím z toho NASu přes síť přes DLNA. Pokud umí Vaše
televize DLNA a podporuje to i Váš NAS, asi už nepotřebujete Kodi
(zjednodušeně řečeno).

Jinak dálkové ovládání nepoužívám i když libreelec podporuje LIRC, ale
ovládám to aplikací pro Android pro ovládání Kodi, která se jmenuje Kore.
Koukám, že to zní zamotaně, ale funguje to výborně :-)

S pozdravem Ing. Jan Půhoný

Spolehlivý obchod s elektronikou
https://www.puhy.cz

Připojení k internetu v Chocni a okolí