SW: Kodi

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Neděle Prosinec 29 17:47:24 CET 2019

Ještě jedno řešení je použít multiboot a vybrat si i několik distribucí a
při bootu nastavit co se spustí. Potom můžete mít kodi, ubuntu ... na
jedné SD kartě.

JL

--
Vytvořeno poštovní aplikací Opery: http://www.opera.com/mail/