Home assistant

David Belohrad david na belohrad.ch
Neděle Prosinec 29 12:46:14 CET 2019

Tohle me presne zajima. Nainstaloval jsem to vcera na rp4 a 'nejak' to
funguje. mam doma zasuvky od ZOOZEE a nejsem schopny je na tom
rozchodit a nemam vubec sajn, jak to udelat. vypada to, ze pokud bych
chtel tohle pouzivat, tak je potreba mit 'podporovany'
material. zajimalo by me tedy jake vypinace a  zasuvky pouzivate. ja se
navic chystam pripojit externi hlidaci kameru pres poe