Rtl_433 a curl

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Prosinec 28 23:40:10 CET 2019

Uz jsem to vyresil, uvozovky nepomohly, nakonec je to korektne, jak to ma
byt, jinak to delalo porad nejake nedobroty:

curl -d "type=sensor&data=$ENC2" -X POST http://meteo.prelude.cz/insert.php

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: iko
To: HW-news
Sent: Saturday, December 28, 2019 5:45 PM
Subject: Re: Rtl_433 a curl

Mozno pisem neskoro, ale ten parameter do curl by som dal do uvodzoviek koli
medzeram:

curl -G "http://meteo.prelude.cz/insert.php?type=sensor&data=$ENC2"

Dňa 28. decembra 2019 14:13:15 SEČ používateľ Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
napísal:
Diky moc, tohle bych dohromady nedal - ten for s bg procesem mne nenapadnul,
porad premyslim linearne.Ted uz to samozrejme data dalsimu skriptu predava,
ale narazil jsem o krok dal - jak to posilate serveru? Ja mam naprosto
primitivni skript typu insert.php?typ=sensor&key=xxxx&data=jsonsensor je typ
senzoru, key nejaky pseudonahodny klic, aby mi tam nepsal kazdy robot, a
data mela byt puvodni json veta, ale at delam, co delam, neposila se mi
cela. Zadrhel je opet na strane linuxu, kdyz pouziju jedoduchy
curlDATA=$1echo $DATAENC1=`echo $DATA | sed 's/ /_/g'`ENC2=`echo $ENC1 |
base64`echo $ENC2 >>/root/bin/sensor/3.logcurl -G
http://meteo.prelude.cz/insert.php?type=sensor\&data=$ENC2tak mi to stejne
ten json usekne po nejakych 76 znacich - za to muze base64, kdy tam vlozi
mezeru a nasledne se to curl pokusi odeslat na vice adres, oddelenych tou
mezerou. Cim to nejak "on fly" spakovat (tak, abych to na strane toho php
taky umel rozbalit)?Zjistuju, ze uz zapominam rychleji, nez se stiham ucit
:(Pavel Kutina----- Original Message ----- From: "iko"
<iko.ikoon na gmail.com>To: <hw-list na list.hw.cz>Sent: Friday, December 27, 2019
7:04 AMSubject: Re: Rtl_433 a curl toto je moj startovaci skript (koli
lamaniu riadkov pre istotu este tu  https://pastebin.com/rTt1anxv):
#!/bin/bash (   rtl_433 -F json 2>>/root/bin/sensor/err.log | tee -a
/root/bin/sensor  rtl_433.log >/dev/null 2>/dev/null   reboot   sleep 60 )
 >/dev/null 2>/dev/null & sleep 2 tail -n0 -f /root/bin/sensor/rtl_433.log |
while read a; do   /root/bin/sensor/433toWeb.sh "$a" >/dev/null
2>>/root/bin/sensor/2.log done reboot je tam koli tomu, ze ked skape rtl433
(asi vecsinou koli zamrznutiu  usb alebo co), tak sa rebootne. Bezi mi to
momentalne na OPi Lite (predtym  OPi One) On 12/27/19 12:38 AM, Bitovod
wrote: V podstate asi problem neni, jen nevim, kudy do toho :) Uz v prvni
vete  vidim zadrhel - rtl433 posilam do skriptu. OK, ale z toho rtl433 prece
leze stream - tedy nekonecny tok textovych dat, nikde neni nic jako
EOF/EOT, takze nasledny skript tohle musi umet zpracovat. Jen to tak  neumim
napsat - nebo mi nekde neco duleziteho uniklo. rtl_433 je hezky nastroj, ale
s timhle odesilanim dat uz nejakou chvili  valcim, problem je ale asi mezi
mnou a shellscriptem a nejake dulezite  "neco" v nem neumim. Pavel Kutina
Zapnuté Thu, 26 Dec 2019 19:51:03 +0100, iko zapisování kde presne je
problem? ja rtl433 posielam do skriptu a ten mi to vyparsuje a posle curlom
na web Dňa 26. decembra 2019 16:56:54 SEČ používateľ Pavel Kutina
<hw na prelude.cz> napísal: Zdravím, zase si hraju s OrangePi a rtl_433 a rád
bych z něj posílal data na svůj server. V konzoli detekuje hromadu senzorů,
já bych rád celý výstup posílal řádek po řádku do db na externím serveru
přes curl. Data si pak přefiltruju přímo nad databází, takže opravdu
potřebuju "jen" odeslat ten textový výstup příslušnému skriptu na serveru.
Mám bash skript, který přes curl odešle, co dostane přes stdin, ale když
zpipuju ten výstup z rtl433, tak to samozřejmě nejede, protože z toho RTL
jede neukončený stream. Nemáte někdo tip? Na webu jsem toho moc nenašel.
Děkuji. Pavel Kutina --  Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom
K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť. HW-list mailing list  -
sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
počítača pomocou protokolu SMTP. HW-list mailing list  -  sponsored by
www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list