Porucha TV LG

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Prosinec 28 09:00:33 CET 2019

Tak jsme včera Gogen koupili a ovládání je opravdu celkem intuitivní. Instalace byla velmi jednoduchá. Návod jsem potřeboval jen na montáž podstavce a vložení baterií do ovladače. :-)

Zatím vše funguje podle očekávání. Snad jen s těmi to výjimkami:
- Předpokládal jsem, že časovač v nastavený čas zapne TV a po nastavené době vypne. Ideální funkce, když nechci sledovat hodiny, abych nezmeškal třeba začátek zpráv. Evidentně TV nezapne, takže k tomuto účelu použít nejde.
- Nepodařilo se mi rozumně nastavit barvy obrazu z PC. Nejspíš nekvalitní VGA vstup. Asi se nepředpokládá, že ho někdo bude používat. Ještě mám v záloze PC s HDMI. Snad to bude lepší.
- Nerozchodil jsem optický zvukový výstup. U předchozí TV jsem na něj měl připojený převodník na analog a následně malý zesilovat na sluchátka. Výstup byl aktivní stále. Stačilo zapnout zesilovač a nasadit sluchátka.  U této TV je volba mezi TV a výstupem, takže obojí hrát nebude. A ani tak zatím výstup nefunguje. Ještě můžu použít sluchátkový výstup, ale ten také nejspíš nebude fungovat současně s reproduktory.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Monday, December 23, 2019 8:05 PM
To: HW-news
Subject: Re: Porucha TV LG

Gogen mám. Obyčejná 32" bez smart funkcí, spokojenost několik let
(tzn. cca 5). Oproti značkovým televizím mi přijde jednodušší
ovládání. Co je jinde drbání levou rukou za pravým uchem, bylo na
Gogen jasné a intuitivní (konkrétně myslím třídění programů nebo i
přehrávání z USB - prostě jako když to navrhoval člověk pro lidi a ne
nějaký podivínský programátor pro jiné podivínské programátory).

Pavel Kadečka.