STM32MP157 DK2

Čtvrtek Prosinec 26 18:29:05 CET 2019

To jsem nasel ale nejak to reseni neprineslo.
Zatim jsem pokrocil na te linuxove platforme - problem byl v tom, ze
jsem predpokladal, ze DFU mod ma mit ten ST-Link - a on to umi samotny
procesor pres ten konektor USB-C, problem s kabelem atd... Ted uz to
funguje, umi to nacpat na SD kartu ten milion partisnu asi za pul hodiny
a tohle funguje.
Lepsi cesta je samo asi pouzit pribaleny skript, udelat image a ten pak
na kartu presunout, to jsem jeste nezkousel.
Zitra zkusim prorazit to ladeni M4, je to zda se cele takove ve vyvoji...