Rtl_433 a curl

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Prosinec 26 16:56:54 CET 2019

Zdravím,
zase si hraju s OrangePi a rtl_433 a rád bych z něj posílal data na svůj server. V konzoli detekuje hromadu senzorů, já bych rád celý výstup posílal řádek po řádku do db na externím serveru přes curl. Data si pak přefiltruju přímo nad databází, takže opravdu potřebuju "jen" odeslat ten textový výstup příslušnému skriptu na serveru. Mám bash skript, který přes curl odešle, co dostane přes stdin, ale když zpipuju ten výstup z rtl433, tak to samozřejmě nejede, protože z toho RTL jede neukončený stream. Nemáte někdo tip? Na webu jsem toho moc nenašel.Děkuji.Pavel Kutina