OT - Vanocni prani

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Prosinec 25 18:09:08 CET 2019

Já napřed myslel že jsou to hnízda, tady v Praze je místo s podobně velkými. Ale pak jsem si všimnul, že to narozdíl od stromu má zelené listí a vzpomněl si, že jsem nedávno čet, jaká je s tím jmelím pohroma. Do té doby jsem ho viděl jen v květinářství.

PH
From: Jirka Mww
Ty zelené koule na stromech je opravdu jmelí. Tady u nás v okolí Litomyšle je to na všech stromech, dokonce i na jabloních.

st 25. 12. 2019 v 17:21 odesílatel Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz> napsal:

  Fotek jsem si moc nepřivez, vlastně jen 1,00000.. na měřáku a vnitřnosti měřeného objektu.

  Ale jinak dobrý, líbilo se mi bylo např. měření odporu doutnavky:-) I když si nejsem jist relevancí zobrazeného údaje, předpokládám, že to bylo jen U/I a ne Rdif.

  Taky jsem tam zahlíd nějaký měřící očka na DPS, nevíte někdo jak se to jmenuje a kde to roste? Já na to vždycky používal malé matičky.

  V hotelu mě pobavili v koupelně: Bílé ručníky a jeden šedivej s cedulkou aby byl používán na barvené vlasy. A přes WC byla páska informující, že bylo dezinfikováno. :-)

  Ještě dotaz k cestě: Z vlaku bylo zejména zpočátku vidět spoustu stromů se zelenými koulemi v korunách – to je jmelí?

  From: balu
  Myslim, ze uz hej. Dosiel domov?? Prve dojmy z akcie??