OT - Vanocni prani

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Prosinec 25 18:04:13 CET 2019

Díky. Asi zůstanu u matiček:-)

PH

From: Jaromir Sukuba
Asi to bolo imelo (jmeli). Vsimli jste si kolik se letos urodilo jmeli?

Tie testpointy su toto https://www.mouser.sk/ProductDetail/Harwin/S1751-46R?qs=sGAEpiMZZMsGzNf1qgY4ZDEfKDfH1s5L ale maticka je lacnejsia. Este lacnejsie su THT z TME https://www.tme.eu/sk/katalog/?search=TEST-1&s_field=1000011&s_order=desc&limit=20&currency=EUR a najlacnejsie THT od Aliho https://www.aliexpress.com/item/32868724174.html

st 25. 12. 2019 o 17:21 Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz> napísal(a):

  Fotek jsem si moc nepřivez, vlastně jen 1,00000.. na měřáku a vnitřnosti měřeného objektu.

  Ale jinak dobrý, líbilo se mi bylo např. měření odporu doutnavky:-) I když si nejsem jist relevancí zobrazeného údaje, předpokládám, že to bylo jen U/I a ne Rdif.

  Taky jsem tam zahlíd nějaký měřící očka na DPS, nevíte někdo jak se to jmenuje a kde to roste? Já na to vždycky používal malé matičky.

  V hotelu mě pobavili v koupelně: Bílé ručníky a jeden šedivej s cedulkou aby byl používán na barvené vlasy. A přes WC byla páska informující, že bylo dezinfikováno. :-)

  Ještě dotaz k cestě: Z vlaku bylo zejména zpočátku vidět spoustu stromů se zelenými koulemi v korunách – to je jmelí?

  PH

  From: balu
  Myslim, ze uz hej. Dosiel domov?? Prve dojmy z akcie??