Porucha TV LG

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Prosinec 25 14:01:56 CET 2019

Jeste jednou - bezne operace, tj. kanal nahoru, dolu, zvuk vypnout,
nahoru, dolu, zapnout, vypnout, tj. bezne pouziti televize jako televize
je shodne skoro vsude. Tam se neda nic vymyslet.
Prvotni setup apod jsou na Androidu aspon standardizovany, takze to
clovek nemusi moc hledat, ale stejne, dela se to jednou, maximalne
dvakrat za deset let, tak je to jedno.
Dtto aplikace - jsou to normalni aplikace jako na telefonech, jen
prizpusobene pro ovladani ovladacem - naprosto nechapu, jak se to lisi
od Samsungoveho tizenu nebo LG webos. Vzdyt je to to samy.

Tj. pustit si Kodi (na prehrani share/nasu/streamu) nebo si pustit
Youtube je na vsech tech televizich prakticky to stejny, proto porad
nechapu to stezovani. I ty znacky - pokud clovek neni technik opravar,
kteremu projdou rocne pod rukama stovky oprav vs cisla o prodejich, neni
zadna sance, aby umel posoudit, ktera znacka/model je horsi nebo lepsi,
tj. osobni zkusenost neexistuje, je anekdoticka a silne precenovana.

J.