Porucha TV LG

AZe aze na seznam.cz
Středa Prosinec 25 12:54:10 CET 2019

Jj, máme víc místa. Do nábytku by se vešlo něco širokého pod 80cm. Pro CRT
72cm to bylo akorát. První plazma 42" se nám zdála jako kino, pak LCD 55"
super, tehdy začalo 3D, a když se na ní po 5 letech (po prodloužené záruce)
objevily svislé čáry, viz diskuze někdy před 2 lety, nezbylo, než pořídit
novou. Po této zkušenosti jsem Samsunga nechtěl, proto Sony, ale katastrofa,
jaxem už psal, OS Android a zvuk špatný, ani obraz nic moc, ač se v obchodě
zdál OK, vrácena a po porovnání opět zvítězil Samsung 4K. Malé děti si
zvykly na youtube a fůry pohádek, a já TV programy prakticky nesleduji. Mj.
je k ní připojen malý Asus s i5/4K s bezdrátovou klávesnicí (samotná TV ji
může mít také, je v ní jakýsi prohlížeč, na youtube a přehrávání z NASů
stačí ovladač), takže přehraje a zobrazí cokoli.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Zdenek
Sent: Wednesday, December 25, 2019 8:30 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Porucha TV LG

Je to o prioritách a kompromisech. TV sledujeme tak málo, že kvůli ní
nechceme přijít o významnou část prostoru. Pokud nevyužijeme otvor v
nábytku, bude někde překážet. Ano, navrhoval jsem koupit větší a dát ji před
otvor, ale blokovala by sousední skříně. Pokud by byla pověšená na zdi,
nebyla by vůči ní vhodně umístěná pohovka. Pokud na stolku, ubíral by
zbytečně prostor. Stěhovat do většího bytu se kvůli TV nebudeme. :-)
Na sledování z cca 2 m mi úhlopříčka 1m přijde odpovídající...
Zdeněk