Porucha TV LG

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Prosinec 23 23:44:53 CET 2019

Je to trochu OT, ale před (mnoha) lety jsme také řešili dilema nové
televize. Výrobci stěn tehdy nepředpokládali, že by mohly televize
přesáhnout šířku 80cm...to bylo tehdy pro tv s úhlopříčkou 72cm/100Hz tak
akorát. Plazma 42" už neměla nárok. Od té doby máme tv mimo na samostatném
stolku bez omezení nábytkem. Asi jsme už zmlsaní, dnes se mi zdá i 65" málo.
Byla tu řeč o zvuku. Tloušťka té placky v nejtlustším místě je snad 5cm, a
zvuk je úžasný, kdo si někdy stavěl reprobedny, diví se i ušima, jak je to
možné, že to má takové basy. Je kolem toho docela věda. První 42"plazma LG
měla klasické repráky zepředu po stranách a zvuk překvapivě dobrý. Ale tahle
má nějaké otvory někde dole zezadu, ty repráčky nebo co to tam je, musí být
maličké, ale zvuk je super. První dny jsem kolem toho chodil a nevěřícně
kroutil hlavou. Proto jsem psal, že 32" je monitor :) a asi ani zvuk nebude
nic moc. Proto bych se nábytkem neomezoval.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Zdenek
Sent: Monday, December 23, 2019 7:41 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Porucha TV LG

Odpoledne jsme obešli místní prodejny a jediná dostupná TV v rozměru 39"
byla značky Gogen. Smart TV s wifi, full HD rozlišením za 7500 Kč. Má i
možnost připojení PC přes VGA... Bohužel jsem nenašel žádné recenze.
Šířka vychází naprosto přesně. Mít o 1-2 mm víc, tak už nepůjde otevřít
sousední skříňka.
Nakonec jsem si řekl, že raději ještě jednou přeměřím skříň, prostuduji v
klidu návod a s nákupem počkám po svátcích.

Na e-shopech jsem našel více modelů 39", ale mám trochu nedůvěru k uváděným
údajům. Zrovna šířka, která je pro mne klíčová, se v jednotlivých obchodech
liší klidně o +/- 1 cm.