Porucha TV LG

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Prosinec 23 19:41:17 CET 2019

Odpoledne jsme obešli místní prodejny a jediná dostupná TV v rozměru 39" byla značky Gogen. Smart TV s wifi, full HD rozlišením za 7500 Kč. Má i možnost připojení PC přes VGA... Bohužel jsem nenašel žádné recenze.
Šířka vychází naprosto přesně. Mít o 1-2 mm víc, tak už nepůjde otevřít sousední skříňka.
Nakonec jsem si řekl, že raději ještě jednou přeměřím skříň, prostuduji v klidu návod a s nákupem počkám po svátcích.

Na e-shopech jsem našel více modelů 39", ale mám trochu nedůvěru k uváděným údajům. Zrovna šířka, která je pro mne klíčová, se v jednotlivých obchodech liší klidně o +/- 1 cm.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Josef Zeman
Sent: Monday, December 23, 2019 11:48 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Porucha TV LG

Jo, neznačkoví výrobci, to je humor. Mnohokrát jsem narazil na to, že
výrobce je pořád ta samá fabrika, jen dle zadání mění FW a štítky. A
výsledkem je mnohdy výrobek renomované značky. Největší hlod byla DVD
mechanika levného výrobce. Našel jsem do ní FW. Po jeho nahrání z ní
byla Sony, začala umět dvouvrstvá média a zvětšily se jí buffery. Skok
o dvě kategorie nahoru.

Zeman