Re: Kotel Viessmann Vitodens základní deska - nestartuje, chyba FF

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pondělí Prosinec 23 08:28:16 CET 2019

Byla. APC SmartUPS 750. Jen podezrele velecasto nici baterky - tak je zatim
v cekarne pred ordinaci/pitevnou.

V prvnim pripade tam zadna UPS nebyla.

Dne 23. 12. 19 v 5:44 Lubor Otta napsal(a):
> To asi nebyla UPSka se sinusovým výstupem?
> Lubor

Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/
"Maybe one day you will learn that your way is not the only way."
                                         Opher [StarGate: The Nox]