Re: FM anténa

Neděle Prosinec 22 16:51:59 CET 2019

Není to přesně odpověď na otázku, ale já jsem tohleto vyřešil pomocí mobilu
a wifi. Rádio má line-in (a kdyby nemělo, tak ho tam dodělám), tak jsem k
němu připojil starý android mobil (bez SIM), ten je přes WiFi připojený na
internet a rádio přehrává aplikace. Kterékoliv rádio, i to, které bych na
anténu nechytil vůbec.

P.K.