FM anténa

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Prosinec 22 12:45:00 CET 2019

Ahoj vespolek,

mám rádio u zdi a tak mi moc nehraje rádio beat 95,3 fm. Teda ono hraje,
ale reaguje na pohyb lidí v místnosti.
Stávající anténa je metr drátu zapíchnutý do středu koaxiálního vstupu.

Tak si říkám, že bych s mohl pokusit udělat nějakou přiměřenou úpravu,
třeba přidat něco, co bude trochu víc připomínat anténu.
Buď něco, co bych nacpal na zadní stěnu skříňky (výška 70, šířka 250),
nebo snad až někam ven na barák. Za skříňkou je zásuvka pro televizní
anténu, je tam taková, co má R-TV, kabel vede na fasádu, kde je anténní
zesilovač. Tak bych před zesilovač dal nějaké sloučení a dal anténu tam?

Nehledám nic superhifi, jen něco, kde bude hrát ten beat.

Díky za inspiraci.