Linux Embeded Debug

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Prosinec 20 20:27:51 CET 2019

Aha, tak to jsem nepobral. V linuxu se obvykle používá příkazový řádek,
naučit se těch pár příkazů gdb zase není tak moc složité. V konečném
případě vám z toho zůstane jen příkaz bt (backtrace), kterým kouknete
kde to spadlo. Ostatní je možná lepší dělat přes kontrolní výpisy. Abych
pravdu řekl, z IDE neladím nic, i když to nastavit umím. Příkaz gdb je
tak nějak jistější, protože když už musím něco ladit, většinou je to
nějaká chyba a zanášet si tam další závislosti na IDE, když nevím co se
děje mi připadá divné.

Mrazík