nanaseni pajeci pasty

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Středa Prosinec 18 17:10:05 CET 2019

Dne 18. 12. 2019 v 16:42 Marek Sembol napsal(a):
> Zdravim,
> delam to podobne a vysledky jsou uspokojive (prosti mi to funguje
> dobre). Zaklad je:
> -Mit plosnak, kam nanasim pastu, oblozeny ze vsech stran i s presahy
> -pro oblozeni pouzit plosnaky stejne sloustky jako ten, na ktery nanasim
> Pri zachovani techto 2 jendoduchych podminek se mi nikdy pasta pod
> planzetu nedostala (ona tak kreditka na planzetu tlaci natolik, ze tam
> na pastu neni misto).
> Jeste mne napada - nemate pasty moc nebo neni prlis ridka?

To nevim .Puvodne jsem pouzival pastu z elchemca ,ale ta se tak ciste
nerozpoustela.

ted pouzivam z farnellu

1850223     1     SMD291AX10 SOLDER PASTE, 63/37, 183 DEG, 10CC.
83113000     SMD291AX10
a je to o hodne lepsi.problem je v nanaseni.

delam treba 10 plosnaku a lisi se kus od kusu.

nanasim ve stejne konfiguraci ,maska je na jedne strane prilepena.

odklopim ji vlozim plosnak ,prirazim z boku pomocne plosnaky a nanesu
pastu na jeden kraj a stahnu ji kartou.

Nekdy musim prejet vickrat a to je jeste horsi.

trochu se to zlepsilo ,kdyz masku pred dalsim plosnakem umeju lihem.

Ale nic moc.