nanaseni pajeci pasty

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Středa Prosinec 18 14:00:59 CET 2019

To zanaseni pasty pod sablonu je zpusobeno spatnym prilnutim na plosny spoj.
Ja mam semi auto i manualni  nanasec pasty a i u techto musi byt plosnak
a sablona v jedne rovine, obcas se to prohnne a musi se znova.
Ucite bych doporucoval nejakou kovovou sterku misto kreditky aby to
dokonale bylo v rovine
http://smtlinemachine.sell.everychina.com/p-108468421-solder-paste-dek-squeegee-blades-stencil-printer-parts-squeegee-rubber-blade.html

LK