Umela zataz

balu balu na k-net.fr
Středa Prosinec 18 10:49:05 CET 2019

Este sa vratim k teme.

Zataz je viacmenej dokoncena, funguje rezim konstantneho prudu, konstantneho vykonu aj konstantneho odporu.

Teraz doplnam funkcie, ktore pouzivaju spomenute mody a su implementovane len v software, ako napriklad vybijanie clankov. Vyuziva sa na nieco v praxi vybijanie clankov aj inak ako konstantnym prudom?

b.